Регионални центар Смедерево

Serbian English

Информишите се о најављеним семинарима који ће се одржати у нашем Центру. Сва питања у вези са семинарима можете поставити путем електронске поште office@rcsmed.edu.rs или путем форме "коментари" на сајту.

Уколико није другачије наведено, за сваки од најављених семинара се можете пријавити факсом или слањем пријавног обрасца кога можете преузети ОДАВДЕ, на број 026 / 619 - 906.

 


 

Theme-Based Instruction in Teaching English to Young Learners

Theme-Based Instruction in Teaching English to Young Learners

Почетак: 18.11.2017 10:00

Каталошки број: 745 ; Компетенцијa: K2 ; Приоритети: 2

Трајање: 2+1 дан ( 24 бодова )

Број учесника је попуњен и накнадно пријављивање није могуће.
 
Факултет педагошких наука Универзитета у Крагујевцу у сарадњи са Америчком амбасадом у Београду, носилац је акредитованог програма бр. 745 стручног усавршавања наставника енглеског језика који предају у основној школи. Програм под називом “Theme-Based Instruction in Teaching English to Young Learners” је тродневни, носи 24 поена стручног усавршавања и бесплатан је за све наставнике захваљујући донацији Америчке амбасаде у Београду. Право на сертификат стичу сви учесници који присуствују програму у целини (3 дана, 3. дан се заказује три месеца после иницијалне дводневне обуке, како би се планирала и извела настава), припреме у групи тематску целину, одрже 1 или 2 часа у својим одељењима и презентују свој оперативни план са члановима групе завршног дана семинара.
 
Аутори мр Вера Савић, наставник страног језика (Енглески језик са методиком) на Факултету педагошких наука Универзитета у Крагујевцу, Јагодина; Ова адреса ел. поште је заштићена од спамботова. Омогућите JavaScript да бисте је видели.; др Џоан Канг Шин (Joan Kang Shin), професор примењене лингвистике Универзитета Мериленд, Округ Балтимор, Мериленд, Сједињене Америчке Државе
Реализатори мр Вера Савић, наставник страног језика (Енглески језик са методиком) на Факултету педагошких наука Универзитета у Крагујевцу, Јагодина; доц. др Ивана Ћирковић-Миладиновић, доцент на Факултету педагошких наука Универзитета у Крагујеву, Јагодина, доц. др Данијела Прошић-Сантовац, доцент на Филозофском факултету Универзитета у Новом Саду, Нови Сад; доц. др Маријана Матић, доцент на ФИЛУМ-у, Крагујевац, Наташа Јоновић, наставник енглеског језика у ОШ. „Руђер Бошковић“, Београд; мср Ивана Милошевић, наставник енглеског језика у ОШ „Скадарлија“, Београд, др Ненад Миладиновић, наставник енглеског језика у ОШ. „Трећи крагујевачки батаљон“, Крагујевац, Гордана Клашња, наставник енглеског језика на млађем узрасту у школи Bilingualist, Нови Сад; Јелена Филиповић, наставник енглског језика у ОШ „Момчило Настасијевић“, Горњи Милановац; мср Аница Ђокић, наставник енглеског језика у ОШ „Соња Маринковић“, Нови Сад; Сања Тасић, наставник енглеског језика у ОШ „Јован Аранђеловић“, Сува Река, и ОШ „Љупче Шпанац“, Бела Паланка; Валентина Николовски, професор енглеског језика, Студио за стране језике Матилда, Београд; Биљана Павловић, наставник енглеског језика у ОШ „Вук Караџић“, Крушевац; Ивона Ранђеловић, професор енглеског језика у ОШ „Вук Караџић“, Печењевце, Драгана Стефановић, наставник енглеског језика у ОШ „Краљ Александар I“, Горњи Милановац; мср Ивана Банковић, професор енглеског језика у ОШ „Бранко Радичевић, Седларе, Зорица Јовановић, професор енглеског језика, Кontex цента за стране језике, Ваљево;
Општи циљеви Развијање и унапређивање компетенција наставника енглеског језика за примену тематске (интегративне) наставе као иновативног приступа у настави енглеског језика на млађем узрасту.
Специфични циљеви Развијање свести наставника који енглески језик предају на млађем узрасту о потреби интегрисања наставних садржаја из других предмета са наставом страног језика на овом узрасту; Оспособљавање наставника за оперативно планирање тематских целина (четири везана часа за обраду теме адекватне узрасту ученика, из курикулума за млађе разреде основне школе у Србији), уз уважавање принципа ефикасне наставе на млађем узрасту: контекстуализација новог вокабулара и граматике, активирање дечјег знања стеченог у настави других предмета, смислена комуникација на енглеском језику; Стварање базе оперативних планова тематских целина и наставних материјала на wiki страници за даљу размену и примену у настави од првог до четвртог разреда.
Теме програма Best Practices for TEYL; Theme-Based Instruction in TEYL: Creating effective thematic units; Assessment in Theme-Based Instruction; 21st Century Skills for Young Learners
Циљна група наставник разредне наставе, наставник предметне наставе – основна школа
Број учесника 30
Трајање три дана (24 бода)
2017-11-18 10:00:00
2017-11-19 18:00:00

Остали Регионални центри у Србији