Ученици као сарадници у настави страног језика
Почетак: 25.11.2017 10:00
Каталошки број: 758 ; Компетенцијa: K3 ; Приоритети: 1
Трајање: 1 дан (8 бодова)
Аутори | проф. др Анђелка Пејовић, редовни професор Филолошко-уметничког факултета у Крагујевцу, ужа научна област Шпански језик и лингвистика; др Ана Јовановић, доцент Филолошко-уметничког факултета у Крагујевцу, ужа научна област Шпански језик и лингвистика |
Реализатори | проф. др Анђелка Пејовић, редовни професор Филолошко-уметничког факултета у Крагујевцу, Катедра за хиспанистику; др Ана Јовановић, доцент Филолошко-уметничког факултета у Крагујевцу, Катедра за хиспанистику; др Тамара Стојановић, доцент Филолошко-уметничког факултета у Крагујевцу, ужа научна област Педагогија; др Маријана Матић, доцент Филолошко-уметничког факултета у Крагујевцу, Катедра за зидно сликарство; др Анета Тривић, виша лекторка, Филолошко-уметнички факултет у Крагујевцу, Катедра за хиспанистику; Аница Крсмановић, асистент, Филолошко-уметнички факултет у Крагујевцу, Катедра за англистику; Горана Зечевић Крнета, сарадник-докторанд, Филолошко-уметнички факултет у Крагујевцу, Катедра за хиспанистику; мр Маја Андријевић, предавач шпанског језика, Факултет за међународну економију Универзитета Џон Незбит у Београду |
Општи циљеви | Усавршавање компетенција наставника из области методике наставе страних језика и педагогије, са фокусом на подстицање развоја индивидуалних способности и вештина ученика, а у циљу развоја њихове комуникативне компетенције на страном језику. |
Специфични циљеви | Развој компетенције наставника за континуирано праћење, препознавање и подстицање самосталног рада ученика и ученичке креативности, у складу са индивидуалним способностима и склоностима ученика, ради подизања самопоуздања ученика и мотивисања ученика на креативност и на тимски рад, као и на унапређење сопственог учинка. Семинар омогућава усавршавање наставника у вези са припремом и применом различитих активности кроз које ученици, на основу личних афинитета, преносе односно изражавају комуникативне намере на страном језику, чиме се уједно освешћују ученици о својим индивидуалним способима и могућностима, како би искористили различитости у циљу личног развоја и развоја другог. |
Теме програма | Индивидуалне разлике као подстицај учењу страних језика; Ученик као сарадник у респонсибилној настави |
Циљна група | наставник предметне наставе – основна школа, наставник предметне наставе – гимназија, наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа , наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) |
Број учесника | 30 |